Rindu Hell Kaler Biru

Halu2,
Kowg ingat tak hell kaler biru yang aku selalu sebut dulu tu ?
Hope kowg ingat la sebab aku malas nak terangkan balik , hahahaxx. * pemalas kan aku
Tadi aku jumpa dengan member2 PlKN dulu.
Dowg semua nak g pahang, ada reunion kat sana . erk, rasa jealous and menyesal lak tak dapat join diowg .
Tapi aku happy sebab jumpa dengan dee and masitah
Masitah dah jadi gadis muslimah tapi stil huru hara , hahahaxx
Dee lak makin kurus * wah untung la kan.
Yang aku menyirap semua cakap aku makin gemuk *great guy, sebab sedarkan aku dah gemuk =='
Dee pakai kasut macam aku p kasut die kaler merah . lawa jewp aku tengok .
Pastu Si daus yang tak de kerje nih g buad video call.
Berlari aku cari selendang untuk cover kepala .*aurat kena jaga yaww, hahaha
Bila lepak dengan diowg kejap tadi aku rasa macam tak moh balik jewp .
Sumpah aku rindu Dee  and kem . Rindu kena denda .
Kalau aku pergi mesti best dapat buli adik2 wira and wirawati . hehehexx.

 #sayonara #




Itu die makcik fatin diana kite yang makin kurus and cun sentiasa 

Comments

wow,..rindu PLKN

btw akk tag awk dlm contest nie
join la ye

http://nurfarahinyusof23.blogspot.com/2012/02/dream-high-photo-contest.html
Fatin Diana said…
HAHA! Banyak la kau punya cun sentiasa tu. Merepek je. Hihi! Rindu kau sangat2!
sigadisberuang said…
nurfarahin yusof : okey akak .
Dee: cun la wei ,rindu kaw gak ;(
Anonymous said…
budak plkn ke u? :) reply back at my blog.

Popular posts from this blog

Elysian Beauty

Puasa Di Uniten

Atok ku sayang.